zondag 12 februari 2017

Katia Ombré

 

Breien is in en de garenmerken springen op deze  trend in. Ze maken aantrekkelijke pakketten voor eenvoudige projecten. Je hoeft niet te zoeken naar een patroon en bijpassend garen, het ligt gewoon kant en klaar op je te wachten. Enkel de kleur kiezen kan nog even moeilijk zijn.



Knitting is trendy and yarn brands anticipate at that. They create attractive kits for simple projects. You don't have to search for a pattern and for the appropiate yarn. It's just waiting for you, ready to start knitting. Only the choice of colour can still be stressful  ;-) 






Hoewel ik zelf genoeg projecten op mijn lijst heb staan, kan ik de verleiding soms niet weerstaan als ik die pakketten in de plaatselijke wolwinkel: 't Wolwinkeltje zie staan. Zo vond ik de pakketten van Katia er onlangs wel héél verleidelijk uitzien. Met 6 bolletjes merinogaren van 25 gr. maak je een simpele driehoeksjaal. Vooral de rode versie lonkte naar me. De moeder van één van de breivriendinnen is ernstig ziek en ze houdt erg van de kleur rood. Dan brengt zo'n pakketje je ineens op een idee wat je kan doen. Want als buitenstaander ben je toch maar machteloos, je kan niets zeggen of doen wat het beter kan maken. Dus, dan maar een sjaal in 6 tinten rood, met veel veel warmte, troost en steun erin meegebreid!

Copyright Katia Yarns
 
Although I have enough projects on my to do-list, I sometimes can't resist the temptation when I see those kits at my lys : 't Wolwinkeltje. So I stumbled upon the Katia Ombré kits to create a triangular shawl in 6 shades of a colour range. The red version especially was beckoning me. One of my knitting friends' mother is seriously ill and she loves the colour red. As an outstander you feel powerless as you can't do or say anything to make it better. This kit was a good answer to that feeling. So here is a shawl in 6 shades of red, lots of warmth, comfort and strength are knitted in.









 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pakketjes allemaal, zo verleidelijk en zo kleurrijk allemaal, het ene project al mooier dan het andere, een waar paradijs!!!! En het idee van die rode sjaal vind ik prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen