zaterdag 24 januari 2015

Dit was 2014 - This was 2014


Gisteren bezocht ik na mijn werk de patchworkdames van 't Wolwinkeltje. Ik had hen lang niet meer  gezien omdat mijn werkuren niet matchen met de lesuren :-(
Veel te vertellen dus en vooral de vraag: 'Wat heb je nog gemaakt?' beantwoorden. En eigenlijk kon ik daar niet zo exact op antwoorden: sokken, dekens, en euh, euh,...
Dus vandaar toch nog een overzicht van 2014!


Yesterday I visited the patchwork ladies of  't Wolwinkeltje. I hadn't seen them for a long time, my working hours don't fit with the lessons.  :-(
A lot to catch up with and especially answering the question: 'What have you made up to now?' In fact I couldn't give them a straight answer. Some pairs of socks, a blanket, a shawl, and, euh, euh, ...
So therefore still an overiew of 2014!

Slipped stitches
Poncho

Stoelsokken
Kabelsokken
Walk on the Moon
Door dik en dun
Sherman heel


Sokken voor Ingeborg

Sokjes voor Molleke
Rowan Pure Wool Worsted Afghan

Sokken voor Esmée

Ronde sjaal
Owlie mitts for Lin

Sokken voor Ana

Een vleugje romantiek


Dutch CAL 2014

Rupsensokken

Sarah's cowl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten